30 Mart 2012 Cuma

Donmus Yogurt {Frozen Yogurt}

Denediniz mi hic donmus yogurtu ? Gecenlerde tesadufen denedim ve bayildim ! Aslinda bu frozen yogurt'un namini cok duyuyordum amerika'da cok unlu. Bir iki sene once bir alisveris merkezinde kucuk bi stand vardi frozen yogurt satin aldim, denedim ama nedense o zamanlar hic begenmemistim. Gecenlerde bi alisveris merkezinde gordum ve tekrar deneme karar verdim. Oncelikle satilan yer insanin ilgisini cekiyor, magazalarin arasinda masmavi bir magaza onu tamamen acik, gel otur dene diyor. Neyse satilan yeri bosverelim gelelim tadina. Nasil anlatsam size hani caniniz tatli ister ama cogu tatlinin kalorileri miktarlarindan korkarsiniz ya bu ona birebir. Bi kere yogurt olmasi kalorinin dusmesine yardimci oluyor. O kadar cok seceginiz varki Kakao'lu veya Cileklikde alabilirsiniz yogurdunuzu ve daha fazlasi, tamamen size kalmis. Hele o etrafina koyduklari ek malzemeler varya hangisini seciceginizi sasiriyorsunuz. Neyse haydi hayirlisi dedim aldim ve yemeye basladim ! TEK KELIME ILE TADI MUKEMMELDI. Ne cok agir bir tatli havasinda, cok hafif ferahlatici ve ustune ustluk tatli ihtiyacini karsiliyor. Bir kere goruntusu cok guzel. Kesinlike "ye beni" diyor. Denedim bayildim, mutfakmaceramiz ekibiyle paylastim, hep beraber denedik ve bayildik. Kesinlikle denemenizi tavsite ederim.





RABIA (:

1 yorum:

  1. merhabalar...harika gözüküyor ellerinize sağlık.ilk fırsatta deneyip,bloğumda yayınlayacağım ben de. sayfamdaki 'en güzel sofra' yarışmama bekliyorum sizleri de.bu 6 arkadaştan elbet biri,belki de hepsi süslü sofralar hazırlıyordur:)

    YanıtlaSil