17 Ocak 2011 Pazartesi

Kremalı Cupcake


 Merhaaba herkezee. Yinee ben =D Bugun sizinle gecen hafta annemin gunu icin yaptigim cupcake'leri paylasicam. Ilk defa denedim cupcake yapmayi. Keki icin ne yapicagimi bilemedim. Bir turlu birseye guvenip bunu yapiyim diyemedim. Son olarak annemin kek tarifini deniyim dedim. Maglum cupcake'in kabarmamasi lazim. Annemin kekinin tadi coook hosuma gidiyordu. Ama bir hayli kabariyordu. Dedim kabartma tozunu az koysam kabarmaz heralde. Sigadim kollarimi. Kremasi icinde bir turlu karar veremedim. Ay insanin ilk defa deneyicegi birsey yapmak o kadar zor oluyorki. Kremasinada krem santi ile paket krema'yi karistirmaya karar verdim.

Cupcake Tarifi:

Keki icin :
-4 yumurta
-2 su bardagi seker
-1 su bardagi sut
-1 su bardagi sivi yag
-yarim paket kabartma tozu
-1 paket vanilin
-4 yemek kasigi kakao
-3.5 su bardagi un

(Not: Kakaolu yapmak istemesseniz kakao koymayin =D)

Butun malzemeleri karistip cirpiyoruz.

Kremasi icin
1 paket krem santi (DR. Oetker)
Yarim paket kutu kremA

Gorunusude tadi guzel oldu. Umarim hepiniz begenirsiniz. AFIYET OLSUN



RABIA :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder