22 Şubat 2012 Çarşamba

Pizza


Benim lezzetli mi lezzetli kolay pizzam :P aslına bakarsanız çok kolay olduğu söylenemez ama annemin poğaça için yoğurduğu mayalı hamurun  kalanını kullandığım için baya bi kolay oldu beni için :) bu sefer bi farklılık yapıcam ve direk yapılışına geçip malzemeleri de anlatırken arada söyliycem :) Öncelikle mayalı hamuru borcama yaydım sonra hamurun üzerine salçalı sos yerine hafif sulandırdığım ketçapı fırça yardımıyla sürdüm daha sonra evde ne var ne yok -yeşil zeytin, siyah zeytin,sucuk, domates, peynir- yani pizzaya konabilcek ne varsa koydum kısaca üstüne kaşarları rendelemeden önce biraz fırına verdim pişmeye yakın çıkartıp rendelenmiş kaşarları üzerine serptim ve fırına tekrar verdim kaşarla eriyinceye ve çok hafif kızarıncaya kadar pişti daha sonra servise hazırdı :) Afiyet olsuun :))
                                                                                                   -Dilara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder