26 Ekim 2011 Çarşamba

Cupcake Fabrikası

 "Charlie&çikolata fabrikası" filmini seyrettikten sonra cogumuz "ahh benimde bir cikolata fabrikam olsa" diye hayaller kurduk. Son zamanlarda benim bu hayalim cupcake fabrikam olsa hayaline donusmeye basladi:) tabiiki hala bir cikolata fabrikam olmasini istiyorum,cikolatanin yeri bambaska ama yanida birde cupcake fabrikasi olsa hic de fena olmaz hani;)) Cupcake ve pasta yapmak beni yaparken sıkmayan nadir islerden biri!! bu yaz cok cupcake yaptim. Ve hepsi ya limonlu ya da damla cikolatali tarifimin farkli susleme teknikleriyle sunulmus halleriydi. Hepside o kadar pratik ve eglenceli ki!! Simdi sizinle eger bir cupcake fabrikam olsa favori tariflerim ve suslemeleri olabilecek resimleri paylasiyorum. Eger denerseniz iyi eglenceler..:) Butun Cupcakeler Damla Çikolatalı ya da Limonlu Cupcake tarifimden. İkiside çok denenmiş leziz tarifler:)


Zeynep bebege yapilan ustu hazir muzlu-cilekli kremali olan ve yanlari renkli toz sekerle suslenen cupcakeler. Toz gida boyasini toz sekerle karistirinca harika bir susleme malzemesi olusuyor:) 


                                                                           
Babaannem icin yaptigim pastayla takim cupcakler. "Seni Seviyoruz" du ama sigmadi:) Evde seker hamuru bitince hazir pasta kremasiyla yapildi ve malesef duzgun olmadi:( Cupcakelerin ustu eritilmis beyaz cikolata ve kirmizi glazur. Beyaz cikolata her markanin iyi olmuyor,kahve dunyasindaki kuvertur olanlari tavsiye ederim.


                                                                   
Yine bir bebege yapilan limonlu cupcakeler. Ustu hazir beyaz glazur ve
 yine toz seker:) Kucuk kurabiye kalibini glazurun ustune koyup sekeri
 dokunce kalibi kaldiriyoruz ve boylece sekerler sekil aliyor:))


                                                                           

Ve birde bu hayatim boyunca yaptigim en zor cupcakeler var... Bir
Galatasaray'li olarak cok sevdigim fanatik bir fenerbahceli olan
birine yaptigim cupcakler! Fazla soze gerek yok:(

      

Son olarak, bu en cok yaptigim cupcake suslemesi var. Pratik kazandim artik cok cabuk oluyorlar:) Bitter cikolatayi benmari eritip cupcakelerin uzerine suruyorum daha sonra bir kaseye doktugum susleme toplarina batiriyorum.Bu kadar:))
   

                                                                                                     

Rumeysa


                                                                 
                                              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder