21 Temmuz 2011 Perşembe

Fırında Makarna-2

 Merhaba!
Bu tarif sitede yayınlanan 2. fırında makarna tarifimiz. Rabia'nın çok lezzetli tarifini görmediyseniz-denemediyseniz tıktık :) Fırında Makarna-1 Bu tarif biraz daha farklı, geçen gün denedim ve beğendim. (maalesef pek kaliteli bir resim çekemedim)
Hemen paylaşıyorum o zaman, malzemeler:
1 paket makarna
Yarım kg yoğurt
2 yumurta
Yarım çay bardağı zeytinyağı
Tuz
Göz kararı tereyağ/margarin
Kaşar peyniri

  Makarnayı tuzlu suda haşlıyoruz. O haşlanırken sosumuzu hazırlayalım. Yoğurt, yumurta, yağ ve tuzu çırpıyoruz. Makarnayı süzüp, borcama alıyoruz. Ben tereyağ kullandım, göz kararı dememin sebebi belli bir ölçü kullanmadım, yağı küçük küpler halinde kesip makarnanın içine eşit dağıtıp koyuyoruz. Sonra üzerine hazırladığımız sosu döküyoruz, karıştırıyoruz. En son rendelediğimiz kaşarı serpiyoruz. 200C fırında üzeri kızarana kadar pişiriyoruz, afiyet olsun.

-Rüveyda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder