30 Mart 2011 Çarşamba

Havuç Salatası/Yemeği

Merhaba!!
Blogların açılmasıyla tekrar döndük! Benim bu tarifim hem yemek hem de salata olarak geçiyor.
Yeni taşındığım bu şehirde sıkıntıdan öldüğüm için:) ben de hergün yeni tarifler denemeye karar verdim. Evde havuç boldu, eh bu da babamın en sevdiği yemek, sıvadım ben de kolları:) Aslında inanıllmaz kolaymış, işte malzemeler:
  • 1 Soğan
  • 5-6 Havuç
  • 1/2 çay bardağı zeytinyağı
  • Kaynar su
  • Sarımsaklı Yoğurt(tercihen)
  • Dereotu(tercihen)
 Soğanı yemeklik doğruyoruz, zeytinyağında yaklaşık 1-2 dakika kavuruyoruz. Sonra doğradığımız havuçları içine atıp 2-3 dakika da öyle kavuruyoruz. Yaklaşık 1 çay bardağı kaynar suyu üzerine döküyoruz, kapağını kapatıp, arada karıştırarak 20-30 dk pişiriyoruz. Sonra tuzunu, dereotunu ve yoğurdunu ekliyoruz afiyet olsun:)


rüveyda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder