31 Aralık 2011 Cumartesi

Nişantaşı Tribeca'da İlk Bagel Deneyimim

Artık sizlerle gittiğimiz farklı lezzet duraklarını ,yediğimiz/içtiğimiz farklı lezzetleride paylaşmaya başlıyoruz :) Geçtiğimiz hafta sonu Nişantaşı'nda Tribeca Cafe'de "Bagel" yedik ailecek ve şimdiye kadar neden daha önce gelmemişiz diye düşündük :) İlk kez 16. yüzyılın  başlarında Polonya'lı fırıncılar tarafından üretilip daha sonra Amerika'da 19. yüzyılın başlarında öncelikle New York ve Chicago olmak üzere bütün ülkeye yayılmış. Ve şu anda Amerika'da günde 20.000.000 Bagel üretiliyormuş. Ayrıca Tribeca 1988'den bugüne Türkiye'de ilk ve hala tek Bagel üreten firma! ( Tüm bunları ve daha fazlasını Tribeca'nın kendi sitesinden ogrendim :) ) Aklınıza gelebilecek her türlü sandwich malzemesiyle birlikte 14 farklı çeşit Bagel yapıyorlar. Ben ekmeğini susamlı iç malzemesini tavuklu istemiştim ve harikaydı :) Annem haşhaşlı istedi. Siz de damak tadınıza göre haşhaşlı,sade,sarmısaklı gibi farklı ekmeklerden isteyebilirsiniz. Yolunuz İstanbul'da NişantaşıAkatlar, The Marmara ya da Yeniköy 'e, Ankara'da , Panora ya da Kavaklıdere'ye düşerse mutlaka deneyin! Hatta düşmese de sırf Bagel yemek için buralardan birine gidin =D Ayrıca giderseniz Pancake'ini de mutlaka deneyin!! İlginç soslarla birlikte servis ediyorlar. Yani aslında Rabia Pancake tarifini yeni paylaşmıştı ama menü de pancake'i görünce dayanamayıp istemiştim ;))

Nişantaşı Tribeca Adres: Şakayık Sokak No: 51 Nişantaşı İstanbul.
Telefon: 0212 225 04 61
Pancake bitmeden önce son parçalarını çekmeyi başarabildim:)
Rümeysa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder