5 Eylül 2011 Pazartesi

Pratik Tarif

Herkese Merhaba. Uzun zamandır sizlerle bir tarif paylaşamadım. Uzun ama yoğun bir süreydi bu süre.. Blog'uda özlemedim desem yalan olur. :) Bugün sizlerle çok pratik bir tarif paylaşacağım. Dışarıdan eve gelince yiyecek bir şey yoksa 5 dakikada hazır olan bu tarif imdadımıza yetişebilir. Bu tarifte ölçü vermek biraz zor çünkü malzemeler isteğe göre az yada fazla konulabilir. Başka malzemelerde eklenebilir. Henüz bir adı olmadığı için pratik tarif dedim. Aslında pratik pizzada denilebilir? :) İşte tarif:

- Tost ekmeği
- Domates salçası
- Rendelenmiş kaşar peyniri
- Dilimlenmiş salam
- Mısır

Yapılışı:





 Tost ekmeğinin üzerine biraz sulandırılmış salçayı sürüp üzerine kaşar peynirlerini koyun. Ardından dilimlenmiş salamları dizin. (ben burada salamlarında üzerine azıcık salça sürdüm) Salamların üzerine mısırları serpiştirin. (İstediğiniz başka malzemeleride üzerine ekleyebilirsiniz) Hazırladığımız bu tost ekmek dilimini mikrodalga fırında 1 dakika pişirin. (Fırında kaşarları eriyinceye kadar) Artık yenmeye hazır. Afiyet Olsun ;) - .ELİF

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder