25 Ağustos 2011 Perşembe

İlk Pancake Deneyimim :)

 Evet, biliyorum farkındayım bu aralar ciddi anlamda boşladık siteyi herkesin kendine göre sebepleri vardı vs. vs. ama bundan sonra rabia arkadaşımın dediği gibi bende start'ı veriyorumm vee ilk pancake deneyimimi sizlere sunuyoruum :)) Ben tarifi her ne kadar  tutucakmı tutmayacak mı korkusuyla yapsamda çok şükür tarifim tuttu ve mutluluktan havalara uçtum diyebilirim :P şunu da eklemeden geçmek istemiyorum bu tarifi gecenin 1'nde rabia ç.-şeyma ve ben olmak uzere üçümüz aynı anda yaptık hepimiz evlerimiz de pancake'lerimizi yapıyoruz ve ben bi yandann sürekli rabia ya şunuda ekliycekmiydik unu ne kadar ekliycez falan filan deerkeeenn tavada pancake'im göz göz olduuu -bu tuttuğunu işaretmiş- veee pancake'im tutttuuuuuu :)))) :P herneyse fazla uzatmadan buyrun tarifimm.. :)))))

Malzemeler :
1 yumurta
1 cup un
1 paket karbonat
1 paket kabartma tozu -ben yarım paket kattı-
Yarım cup yoğurt
1 cup'a yakın süt

Yapılışı : Yumurtayı kırıp tel yardımıyla çırpıyoruz.Daha sonra yoğurdu ekleyip tekrar çırpıyoruz. Yoğurtta karıştıktan sonra sütü ekleyip yine çırpıyoruz ve unu eleyerek karışıma ekliyoruz ve en son olarak kabartma tozu ve karbonatıda ekleyip iyice karıştığından emin olduktan sonra pişirmeye hazır oluyoruz

Not:Un bana az geldiği için ben sonradan biraz daha ekledim - siz onnu cıvıklığından anlarsınız.

Yapım aşamasından bikaç resim :








                                                                          Afiyet Olsuunn :)))
                                                                                 -Dilara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder