1 Nisan 2011 Cuma

Pratik Menü

Merhabalar!
Bugünkü menü çok pratik, bir o kadar zengin ve lezzetli. İşte malzemeler:
  • Tavuk But
  • Yaklaşık 2 kaşık domates salçası
  • 5-6 patates
  • Pilavlık pirinç
Suda iyice temizlediğim tavukları, elime aldığım salçaya buladım. Hepsini pişirme poşetine koyup, ağzını iyice kapattım, patlamaması için 2-3 yerinden deldim. Sonra önceden ısıttığım fırına verdim. Yaklaşık 45-50 dakika pişirdim. Bu arada patatesleri soyup, dilimledim. Göz kararı yağını ekleyip iyice karıştırdıktan sonra kızartma makinasında kızarttım. Bir taraftan da yaklaşık 20dkdır sıcak suda beklettiğim pirinçlerimi iyice süzdüm, tencerede erittiğim yağın üzerine döktüm ve pirinç ölçüsünde sıcak su ekledim, suyunu çekene kadar bekledim. Daha sonra hepsini alıp, tuzlayıp afiyetle yedim:))
rüveyda

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder